eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy › Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
  • Data: 2021-03-18 17:49:23
    Temat: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 18 Mar 2021 17:26:35 +0100, Marcin N

    > Jesteś pewny, że przemyślałeś tę odpowiedź?
    > W zasadzie każdy samochód wymaga szybkiego zatankowania,
    > bo każdy prędzej czy później wyjedzie w jakąś trasę.

    > Udawanie, że powolne ładowanie nie jest kłopotem - nie spowoduje, że
    > elektrykiem da się pojechać gdzieś dalej niż 200 km od domu (200 km to
    > Teslą, bo innym jest jeszcze gorzej).

    Wszystko się rozbija o pieniądze. Jeśli ja dzisiaj miałbym kupić Mirai z
    zasięgiem 500km i 5 min. tankowanie za 300 tys. gdy za 200 tys. mam już T3
    z zasięgiem 350km i ładowaniem 200km w 15 minut (a longrange nawet 500km i
    ładowanie 400km w 30 minut), gdy trasę ponad 350km potrzebuję 6 razy w
    roku, to czas spędzony na ładowarce mnie wcale by nie bolał. Bo 100 tys.
    piechotą nie chodzi, 2x wyższa cena "tankowania" też robi swoje. J.F. ma
    takie elementy w nosie, bo dla niego problemem jest naładować auto raz w
    roku w trasie, woli rozklekotanym śmierdzielem spalinowym jeździć, albo
    wodorowym i płacić jak za zboże tylko po to by raz w roku bez przerwy
    przejechać trasę. Jak dla mnie absurd, ale że ludzie elementarnej logiki
    nie posiadają, to już mnie wcale nie dziwi.

    --
    Pozdor
    Myjk