  • Data: 2024-07-13 07:12:39
    Temat: Re: Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-12 17:08, Marek wrote:

    > To chyba nie był jedyny wynalazek odłożony najlepsze czasy (lepszy cpu,
    > większy ram etc). Ale pomysł się liczy, nie ważne że wymyślony dawno a
    > dopiero wprowadzony pod strzechy teraz.

    A ja mysle ze wlasnie nie.
    druk 3d jest pod strzechami juz pomalu kolejne dziesieciolecie a nadal ssie.

    Mielismy miec rewolucje i drukarke 3d w kazdym domu i nie musiec chodzic
    do sklepu po graty a okazuje sie ze 3d drukarz to jak ksiegowosc, sam se
    zajecie zrobi bo nadrukuje szpejow do drukarki 3d.

    Alternatywnie jakies figurki do rpg, obudowy do telefonow czy wazoniki.

    Szczerze to widzialem z pozytecznych rzeczy tylko jakies obudowy
    (wygladajace niezadobrze) pare detali w postaci jakichs plasticzkow do
    mocowan czy pare kolek zebatych.

    A tak to kupa. Potrzebowalem kiedys plasticzek do klapy pralki. W
    sklepie chyba ponad 300pln kosztowal. Myslisz ze znalazlem kogos kto
    zaprojektuje i mi druknie? Myslisz ze znalazlem juz zaprojektowany
    gotowy do sciagniecia?

    Ale figurke trola to znajde w 30 sekund :)

    Jest powod dla ktorego ten co mial patent na druk 3d nie stal sie drugim
    bilem gatesem. I niestety podobnie jest z AI. Ale to juz inny temat.

    --
    Lukasz