  • 1. Data: 2024-09-13 08:53:08
    Temat: dodanie karty graf zawiesza komp
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    komp wyswietla grafikę wejścia do BIOS jednak naciskanie DELETE
    daje tylko dzwięk z głośniczka. Czyściłem już BIOS jumperem, ładowałem
    DEFAULTS, jako pierwsza porada w Google.

    2012r
    https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-Z77X-D3H-rev
    -10#ov

    2017r

    https://www.msi.com/Graphics-Card/GeForce-GT-1030-2G
    H-LP-OC/Specification
    https://www.videotesty.pl/produkt/153669/

    --
    Piter

  • 2. Data: 2024-09-13 13:30:30
    Temat: Re: dodanie karty graf zawiesza komp
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.09.2024 o 08:53, PiteR pisze:
> [...]
    > daje tylko dzwięk z głośniczka. Czyściłem już BIOS jumperem, ładowałem
    > DEFAULTS, jako pierwsza porada w Google.

    Wystartuj na tym linuxa live i będziesz wiedział czy problem
    jest programowy czy sprzętowy.