  • Data: 2011-02-20 20:35:29
    Temat: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-20 20:21, kml pisze:

    > Skoro sprzedawał sie bardzo dobrze to powinno tego sporo jeździć prawda :)

    Nieprawda. Jest wiele modeli, których nie uświadczysz w większych
    ilościach, ale to zależy niestety od polityki koncernu.

    > Takich to w ogóle jak na lekarstwo było. Była taka wersja limitowana na
    > mega wypasie z poduchami DWIEMA, abs, wspomaganiem tylko zapomniałem jak
    > się nazywała :/

    Naprawdę? Kurcze, to ja miałem coś, co nie istniało. Kombi, 'dizelek',
    wszystkie bajery (poduszki, ABS, EBD/EBV, elektryka, wspomaganie...) ;)

    > Najlepsze jest to, że kiedy w PL wspomaganie nie było standardowe
    > to w DE było wszystko dostępne.

    Owszem, ale co to ma do rzeczy w zakresie Twojego stwierdzenia, że
    nie sprzedawał się dobrze, skoro jest ich tak niewiele?

    > U nas na rynku były okrutnie biedne te samochody :(

    Nie te, a wszystkie praktycznie rzecz biorąc - taki rynek był i powoli
    się to zmienia/zmieniło. Większość swoich samochodów zanabyłem
    za tzw. granicą (Felke akurat we Francji) i prawdą jest, że nasz
    rynek zdecydowanie odstawał od tamtejszego.