-
Data: 2011-02-21 18:00:58
Temat: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:iju4ce$5rf$1@mx1.internetia.pl...
> Nadal nie odpowiadasz na pytanie, a podstawy jak najbardziej mam, co
> już wcześniej przedstawiłem. Jak nie wierzysz to spróbuj podpytać
> ludzi, którzy w salonach pracowali. Od siebie mogę tylko dodać
> tabuny chętnych jak sprzedawałem swoją (jako uzupełnienie).
Ty mówisz o samochodzie po FL z Francji a ja mówię o nowych samochodach z
PL. Mialeś full wersję i za wszelką cenę chcesz ją przyrównać do polskiego
salonowego golasa z początków produkcji.
Z chętnymi do kupna nie było problemu, naszą felę sprzedaliśmy w ciągu 2h na
Żeraniu za taką kasę jaką chcieliśmy i to nie była dobra cena. Ludzie byli
zachwyceni nawet pomimo tego, ze to była 1.3 mpi
>> Prawda, wiem bo działkowiec ja u nas w rodzinie kupił :) Na zachodzie
>> nie mają odpowiednika naszego "działkowca"? Mają ;)
>
> Nie zamierzam się spierać z tezami wyssanymi z palca.
Czyżbyś poczuł sie urażony jako "działkowiec"? Masz jakieś wiarygodne dane o
tym kto jeździł tym samochodem?
>> Dla mnie to był problem bo bez rozpórki czuć było się jak wygina buda.
>
> Ciekawe czym to czułeś.
Tym czego Tobie zabrakło.
>> Nigdy wczesniej ani nigdy później nie spotkałem się z taką opcją. Po
>> zaożeniu rozpory poprawa w prowadzeniu była diametralna, a wszystko za
>> 50 PLN :) Wiotkości nadwozia była porażająca w 2 letnim samochodzie z
>> niskim przebiegiem, który nigdy nie był bity.
>
> Jasne. Było z papieru zrobione. Na zwykłym zawieszeniu i z dychawicznym
> 1.3. Pewnie się drzwi same otwierały, a szyba pękała na pierwszym
> zakręcie. Litości...
Wiotkość nadwozia w felicji była legendarna i nie ja pierwszy o tym piszę.
Jak na takiego wytrawnego pmsowicza, ze stażem od zarania dziejów, to jestem
zaskoczony Twoim negowaniem tego, ze ktoś uważa nadwozie za wiotkie.
>> Ja dokładnie inaczej.
>
> Wcale się nie dziwię
Akuratnie Twoje nie dziwienie się mnie również nie dziwi wcale.
> Tak, bardzo udane. Mariaż z VW wyszedł im bardzo dobrze. Samochód
> prosty w konstrukcji, dość dobrze zaprojektowany, łatwy i tani
> w serwisie.
Zgodze się, że fela była ok, ale że bardzo udana to nie napiszę.
--
pozdrawiam
kml
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.11 18:01 kml
- 21.02.11 18:24 Artur Maśląg
- 21.02.11 18:28 Grejon
- 21.02.11 18:43 kml
- 21.02.11 18:43 kml
- 21.02.11 19:03 Artur Maśląg
- 21.02.11 19:22 kml
- 25.02.11 15:18 Marek Kozlowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo