  • Data: 2011-02-21 14:28:23
    Temat: Re: Skoda Fela i problem: zapłon albo i nie
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijtoda$sur$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-20 20:49, kml pisze:
    > (...)
    >
    > Tak. Bardzo ładnie to działało. Nawet w książkach do Feli jest to
    > opisane więc chyba nie było aż takim kosmosem.

    Szczerze, nie przypominam sobie tego ale to było tyle lat temu, że hohohoh

    > Nie, ale to nieistotne z punktu widzenie możliwości wyposażenia
    > tych samochodów.

    Bardzo istotne w pierwszych dostepnych samochodach w PL, w których mało co
    można byłu zamówić. To akurat pamietam dobrze.

    > Błąd - dobrze sprzedający się samochód to również taki, który sprzedaje
    > się na tzw. pniu. Zapytaj kogokolwiek, czy widział gdzieś zalegające
    > samochody w takich wersjach. O kwestiach rywalizacji w ramach koncernu
    > nawet nie wspomnę - napisz np. czy Superb Combi jest samochodem dobrze
    > się sprzedającym, a jeżeli tak, to czemu jest tak mało na rynku...

    1.9D sprzedawał się na pniu w salonie w PL?

    > Nie tylko działkowcy interesowali się tymi samochodami.

    Nop, była grupa 10% wywrotowców cywilnych co tez miała felę :)

    > By była tania i 'łatwo' dostępna. Na limitowane wersje trzeba było
    > czekać, a do tego były droższe. Ludzie je jednak kupowali i nie
    > zauważyłem, by te wersje 'lepsze' gdzieś zalegały. Sprzedawały
    > się bardzo dobrze - nawet z tym zapchlonym 1.3 ;)

    Jako nowy samochód to fela była ok. Jeździła miło, oleju nie brała, paliła w
    normie. PROBLEM to bylo niesamowicie wiotkie nadwozie. Założenie rozpory
    diamteralnie zmieniło charakter samochodu na plus. Wspominam felę z łezką w
    oku bo to był wdzięczny samchodzik ;)

    --
    pozdrawiam
    kml