eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-13 17:15:52
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-12-13 14:10, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:4d0618a8$0$20997$65785112@news.neostrada.pl...
    >> On 2010-12-13 12:28, Cavallino wrote:
    >>>> "Łatwiej ruszyć, a potem tasiamy się z prędkością pieszego, żeby z
    >>>> zakrętu nie wypaść".
    >>>
    >>> Brakuje jednego zastrzeżenia "w zakrętach".
    >>>
    >>> Ale i tak, to jest zdecydowanie lepsza opcja od "nie mogę ruszyć, a
    >>> nawet gdy mnie ktoś wyciągnie, to zjadę do rowu nawet na prostej drodze
    >>> i jeździe z prędkością pieszego i do żadnego zakrętu nie dojadę".
    >>
    >> ROTFL :-) Widze zatem, że _koniecznie_ trzeba zrobić wspólny zlot,
    >> wyznaczyć trasę na śniegu/lodzie i sprawdzić :-)
    >
    > Ni ma sprawy.
    > Ale to ja jadę Twoim RWD (żeby wykluczyć umiejętności, a nie sam napęd).

    Oczywistym jest, że istnieją różnice w technice prowadzenia pojazdów
    RWD, FWD, AWD. A im bardziej śliska powierzchnia tym te różnice
    istotniejsze.

    Ty masz bieżące doświadczenie z FWD - co chcesz udowodnić/sprawdzić ?

    PS: Druga sprawa: Nie znam Ciebie, nie wiem jaki jest poziom Twoich
    umiejętności :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: