eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!i
    ndigo.octanews.net!news-out.octanews.net!mauve.octanews.net!nx02.iad01.newshost
    ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 13 Dec 2010 17:15:52 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    References: <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <5...@4...com>
    <4d036098$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@4...com>
    <4d0366bd$2$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <4d036f95$0$27047$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm7k6rla6rut4@koder>
    <4d05d5e3$0$22801$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
    <4d05df01$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm981p8a6rut4@koder>
    <4d05e2c3$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnna6ry4a6rut4@koder>
    <4d05e776$0$22800$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnnbheboa6rut4@koder>
    <4d05efae$0$27046$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnndl8epa6rut4@koder>
    <4d05f4de$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnneombha6rut4@koder>
    <4d060361$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0618a8$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d061b32$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d061b32$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <4d064781$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.116.43.34
    X-Trace: 1292257153 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20995 195.116.43.34:57962
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334528
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-13 14:10, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:4d0618a8$0$20997$65785112@news.neostrada.pl...
    >> On 2010-12-13 12:28, Cavallino wrote:
    >>>> "Łatwiej ruszyć, a potem tasiamy się z prędkością pieszego, żeby z
    >>>> zakrętu nie wypaść".
    >>>
    >>> Brakuje jednego zastrzeżenia "w zakrętach".
    >>>
    >>> Ale i tak, to jest zdecydowanie lepsza opcja od "nie mogę ruszyć, a
    >>> nawet gdy mnie ktoś wyciągnie, to zjadę do rowu nawet na prostej drodze
    >>> i jeździe z prędkością pieszego i do żadnego zakrętu nie dojadę".
    >>
    >> ROTFL :-) Widze zatem, że _koniecznie_ trzeba zrobić wspólny zlot,
    >> wyznaczyć trasę na śniegu/lodzie i sprawdzić :-)
    >
    > Ni ma sprawy.
    > Ale to ja jadę Twoim RWD (żeby wykluczyć umiejętności, a nie sam napęd).

    Oczywistym jest, że istnieją różnice w technice prowadzenia pojazdów
    RWD, FWD, AWD. A im bardziej śliska powierzchnia tym te różnice
    istotniejsze.

    Ty masz bieżące doświadczenie z FWD - co chcesz udowodnić/sprawdzić ?

    PS: Druga sprawa: Nie znam Ciebie, nie wiem jaki jest poziom Twoich
    umiejętności :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: