eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-14 13:54:04
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:

    > Ja nie wciskam głodnych kawałków, tylko opisuje SWOJE zdanie.

    Przy okazji próbująć wpłynąć na moje, proponując jakieś testy na Twoich
    warunkach.

    > Zamień pewność na duże prawdopodobieństwo.

    W tym przypadku najwyżej na cień prawdopodobieństwa.

    > Ok, o przyzwyczajaniech nie. Zatem skoro niczym wcześniej nie jeździłeś -
    > rozumiem, ze wcześniej wyłącznie kurs prawa, jazdy tak ?

    Nie.
    Po prostu te 20 z hakiem lat temu większość produktów polskiej motoryzacji
    miało napęd na tył.
    O ile nie wszystkie.

    > - to jaki mógł być poziom Twoich umiejętności ?

    Wystarczający do jazdy FWD jak widać.

    > Dane warunki, to ogólnie ślisko ? Czy wtedy tamten samochód w tamtejszych
    > warunkach ?

    To drugie.
    Albo każdy inny na letnich kapciach w tamtych warunkach.

    > Ja mam swoje zdanie w tym temacie, które jest poparte moim doświadczeniem
    > i niekonieczne musi pokrywać się z Twoim.

    Super.
    Czyli zgadzasz się, że test jest zbędny? ;-)

    > Wiemy, że było to bmw 318 (który model, rocznik,

    Rocznik 1979.
    To się chyba rekin na to mówiło.
    1.8 w każdym razie.

    >miał LSD?),

    Nie, wtedy o prochy było ciężko. ;-)

    >a jakie było FWD ?

    Też pisałem.
    Audi Coupe 1.8.

    > Tym testem porównasz dwa napędy a nie dwa samochody.

    Nie bardzo wiem jak, skoro mi nie udostępnisz swojego RWD, a ja własnego nie
    kupię.
    A już pisałem, że czyjeś wrażenia i odczucia na mnie wrażenia nie robią zbyt
    dużego.

    > Zakładając, że większość ma doświadczenie prawie wyłącznie ze słabymi FWD
    > i raczej niezbyt wysokie umiejętności - to słaby samochód FWD będzie dla
    > nich bezpieczniejszy.

    Każdy, nie tylko słaby.
    Nikt normalny nie będzie szalał zimą w żadnym aucie.

    > Chętnie sie bym o tym przekonał na bezpiecznym placu :-)

    Przecież pisałeś, że wysoko cenisz swoje umiejętności, więc nie jesteś
    dobrym przykładem.
    Mogę wsadzić swojego syna za kółko, jeśli boisz się przyzwyczajeń - on ma
    tylko przyzwyczajenia ze skuterka. ;-)

    > Popatrz: Większośc samochodów popularnych to FWD w związku z czym
    > większość samochodów posiadających homologację rajdową to FWD.

    Większość czy wszystkie?

    > To teraz zobacz ile startuje samochodów RWD w touring car, rally cross.

    Po śniegu?
    Bo chyba zapomniałeś że mówimy o śliskim.

    > Twoje prawo. Ja się wstrzymam do czasu przeprowadzenia testu w kontrolnych
    > warunkach - na lodziku i śniegu.

    Twoje prawo.
    Ja już taki test zaliczam od lat 20, więc więcej nie muszę.

    > Moje grupowe testowanie, które zaproponwałem w PIERWSZYM poście nie
    > uwzględniało pożyczania.

    No właśnie, czyli na Twoich warunkach.

    >To TWOJA propozycja dotyczyła pozyczenia TOBIE samochodu.

    Dokładnie - wtedy byłoby na moich. ;-)