eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-14 08:26:08
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pusty śmiech bierze - jak się czyta właścicieli haldexów, jak im się
    > wydaje że mają czteronapęd ;)
    > (o ile da się przeczytać, bo zazwyczaj taki nie umie - niestety -
    > kodowania poustawiać ;-)

    Witam
    Z tym kodowanie to faktycznie chyba nie umiem.
    Zastanawia mnie jednak co tak bardzo rozmiesza autora tego postu, ktorego
    imienia nie moge przytoczyc bo sie nie podpisal (taki zazwyczaj nie zostal
    wychowany do konca)
    Czekam z niecierpliwosci na odpowiedz.
    Ja piszac ze nie haldex a syncro jest ukladem czteronapedwoym podpieram sie
    np strona producenta tego ukladu - VW o tu dokladnie:
    http://www.vwuzytkowe.pl/dla_milosnikow/4motion/20_l
    at_napedu_na_4_kola/

    A Ty ?
    Pzdr