  • Data: 2015-09-10 13:58:40
    Temat: Re: Silniczek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w
    W dniu czwartek, 10 września 2015 12:30:43 UTC+2 użytkownik Robert
    Wańkowski napisał:

    >No więc ten STEP to nie jest krok, tylko prostokątny sygnał o
    >modulowanej szerokości.
    >W Twoim przypadku szerokość impulsu może być od 3 do 8.33 mikrosekund
    >(przy założeniu że sterownik pracuje na maksymalnej częstotliwości
    >impulsu).
    >Te impulsy są wysyłane stale, bez żadnej przerwy, ze stałą
    >częstotliwością, różnią się tylko szerokością. Na tym polega PWM.

    A nie mylisz modelarskiego serwa z tym ktore Robert opisuje ?
    Nigdzie nie pisal, ze jest PWM.
    Jak najbardziej moze miec interfejs ze STEP i DIR

    >Zresztą jak sobie wyobrażasz wysyłanie 120 tysięcy kroków na sekundę
    >do jakiegokolwiek silnika?

    Normalnie przeciez - sterownik CNC sie zmobilizuje i wysle.
    Skoro szerokosc impulsu jest od 3us, to nam jeszcze zostaje 5us na
    przerwe.

    Z tym, ze nie do silnika, a do sterownika serwa.

    J.