  • Data: 2015-09-10 15:29:25
    Temat: Re: Silniczek
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 września 2015 15:23:57 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    szerokości. W Twoim przypadku szerokość impulsu może być od 3 do 8.33 mikrosekund
    (przy założeniu że sterownik pracuje na maksymalnej częstotliwości impulsu). Te
    impulsy są wysyłane stale, bez żadnej przerwy, ze stałą częstotliwością, różnią się
    tylko szerokością. Na tym polega PWM. Zresztą jak sobie wyobrażasz wysyłanie 120
    tysięcy kroków na sekundę do jakiegokolwiek silnika?
    > Kompletnie się mylisz. Tak to jednak działa jak napisałem.
    > Jeden impuls STEP to napęd obraca się o jeden krok (u mnie to jest 2000
    > kroków na obrót)

    No bo masz krokowca a nie serwo i sterownik działa w trybie krokowca, czyli cała
    regulacja, PID, uchyby itd są wyłączone. Jednym słowem, twierdzisz że krokowce
    steruje sie tak samo jak krokowce. Z czym się całkowicie zgadzam :-)