  • Data: 2015-09-10 14:17:23
    Temat: Re: Silniczek
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 września 2015 13:59:16 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w

    > A nie mylisz modelarskiego serwa z tym ktore Robert opisuje ?
    > Nigdzie nie pisal, ze jest PWM.
    > Jak najbardziej moze miec interfejs ze STEP i DIR

    Może i mylę, ale opis jego sterownika mówi wyraźnie że to jest sygnał PWM, choć
    nazywa go STEP. Ten schemat który wrzucił wcześniej dotyczy sterowników pronet, które
    są sterowane wyłącznie PWM, konkretnie SVPWM. Tam po prostu nie ma żadnych kroków.

    > Normalnie przeciez - sterownik CNC sie zmobilizuje i wysle.
    > Skoro szerokosc impulsu jest od 3us, to nam jeszcze zostaje 5us na
    > przerwe.
    >
    > Z tym, ze nie do silnika, a do sterownika serwa.

    I na cholerę komu 120 tysięcy kroków na sekundę? Co ten sterownik ma zrobić z tymi
    wszystkimi krokami? Zignorować? To są impulsy PWM, czyli modulowany sygnał analogowy,
    który sterownik sobie zamieni na ciągły prąd na uzwojeniu. Popraw mnie jeśli się
    mylę.