eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRealne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznychRe: Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
  • Data: 2011-12-07 15:44:36
    Temat: Re: Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
    On 7 Gru, 10:12, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Nie masz pojęcia o inżynierii, ale Ci wytłumaczę. Dobór materiału

    No i o takiej jak piszesz to pewnie nie mam ...

    >konstrukcyjnego nie polega na bezmyślnym wybraniu jakiejś pozycji z
    >jakiejś tabelki, tylko na świadomej decyzji podjętej na podstawie
    >znajomości zjawisk które zachodzą w materiałach w określonych
    >warunkach i wyborze takiego kompromisu, który zaspokaja wszystkie
    >wymagania (techniczne, ekonomiczne, formalne, dostępności na rynku

    Ale powiedzmy ze uslyszalem na studiach o przyspieszonym wzroscie
    pekniec pod wplywem wodoru ... i przyda mi sie ta wiedza ?
    Bo "doradca klienta" w hurtowni nie slyszal, w hucie moze i slyszeli,
    ale wola znac numer normy, a w ogole to sp* kliencie, bo tu jest
    porzadna huta i detalu do 100t nie obslugujemy ..

    >Umiejętności podejmowania takich decyzji nie da się znaleźć w Googlu.

    A na studiach naucza ?

    J.