  • Data: 2011-12-07 17:38:32
    Temat: Re: Realne perspektywy polskich uczelni technicznych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Gru, 15:32, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Badylarz nie ma żadnego R&D. Badylarz ma strategię rozwoju na
    >najbliższy tydzień, kasę na pensje na dwa tygodnie. Rozwój firm
    >badylarskich jest dziełem przypadku. Skończą się pomysły na szycie
    >rękawiczek to zaczniemy robić szpadle. A potem oranżadę.

    No i tu sie IMO troche myslisz, bo kase moze miec na dluzej, o
    perspektywach i alternatywach moze myslec wczesniej, nawet w to troche
    zainwestowac (bo ma pieniedzy wiecej niz na najblizsze 2 tygodnie) ...
    ale R&D to ja tego tez nie nazwe.

    Ale nawet jakby chcial, to co on wiecej moze ?

    >Chyba mieszają Ci się pojęcia "lubi" i "ceni"...

    No nie wiem, nie wiem - IMO to by znalazl innych za mniejsze
    pieniadze, wiec widac lubi tych ktorych zatrudnil za wieksze.
    No chyba ze oni sie okazali prawdziwymi fachowcami w dyrektorowaniu -
    ale to znow dziwne ze sie chce cenionego pracownika pozbyc.
    Ale tam za morzem, w Anglii to moze faktycznie jakies inne zwyczaje
    :-)

    >Słyszałeś coś o cyklach koniukturalnych? Każdy dobrobyt się kończy,
    >każdy kryzys też. Skończy się dobrobyt, wywalisz inżynierów, skończy
    >się kryzys, nie masz nowych, nie masz kim robić zamówień.
    >Bankrutujesz. Brytyjscy badylarze już dawno tak pozdychali, w Polsce
    >jeszcze za mało tych cykli było od 1989.

    No fakt, raptem moze poltora, to za malo.

    >Doprawdy?

    Tak to niestety wyglada z punktu dyrektora. No chyba ze taki madry jak
    poprzednio napisales i patrzy na wiele kolejnych lat ... ale niestety
    wyniki ekonomiczne sa zwykle wazniejsze, a z pustego i Salomon nie
    zaplaci.

    J.