eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRealne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych › Re: Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
  • Data: 2011-12-07 15:57:50
    Temat: Re: Realne perspektywy zawodowe po polskich uczelniach technicznych
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Gru, 15:44, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale powiedzmy ze uslyszalem na studiach o przyspieszonym wzroscie
    > pekniec pod wplywem wodoru ... i przyda mi sie ta wiedza ?

    Na rozmowie kwalifikacyjnej jak najbardziej. Słyszałeś- znaczy masz
    pojęcie. Nie słyszałeś- Google Ci nie pomoże bo nie wiesz czego
    szukać. Proste?

    >Umiej tno ci podejmowania takich decyzji nie da si znale w Googlu.
    A na studiach naucza ?

    Na studiach nauczą że każdy problem ma przyczyny, że są sposoby na
    poszukiwanie tych przyczyn i rozwiązywanie problemów. Jeśli ktoś nie
    wie że problem w ogóle istnieje to jak go ma rozwiązać?
    Konrad