    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Raspberry Pi B2 do kupienia taniej - dziś
    Date: Wed, 20 Jan 2016 01:08:46 +0000

    Adam pisze:
    > W dniu 2016-01-20 o 00:50, AlexY pisze:
    [..]

    > Owszem.
    > Ale jest naprawdę dobry akościowo i wydajny zasilacz, solidna i dobrze
    > spasowana obudowa, niezły kabel HDMI.

    Fakt, obudowa nawet mi się podoba.
    Kabel HDMI to tylko kabel, tak jak skrętka komputerowa, wszystko co niby
    lepsze to tylko bełkot marketingowy, bity mają gdzieś złocenia i inne
    ściemy :)

    > Nie są to plasikowe zabawki jak te z różnych sklepów dla idiotów.

    Tylko po co obudowa skoro ma być radiator i to bez wiatraka, mam banana
    pi z radiatorem od starego pentiuma, bez obudowy, procek co prawda
    dualcore ale za to ma SATA i gigabit, transfery w sieci lokalnej rzędu
    40-50MB/s przy obciążeniu proca poniżej 20%. Nie żebym reklamował czy cuś ;)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html