  • Data: 2016-01-20 16:03:12
    Temat: Re: Raspberry Pi B2 do kupienia taniej - dziś
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dupek Żołędas pisze:
> [...]
    [..]

    > Bardzo to wszystko ambitne.

    Ambicje to się realizuje w pracy czy hobby, poza tym dla jednego ambitne
    będzie jak se sam płytkę wyrzeźbi i ją polutuje a dla drugiego że
    napisze na to soft, trzeciego ambicją będzie jak kupi od pierwszego,
    skopiuje od drugiego i mu to filmy na TV odtworzy.

    > Tylko nie wiem po co zawracać sobie d. skoro kostka mx z

    Któryś tam banan ma 8 rdzeni :p

    > czterordzeniowym ARMem 8GB pamięci i 2GB Ram + klawiaturą robi to
    > wszystko za 40$.

    Klawiatura z tego co widzę jest osobno

    > ma wszystko. 3x USB, czytnik SD, wifi, ethernet,zdalne
    > sterowanie,pilota.Linuxa/Androida na pokładzie.

    Banan czy raspberry jest za 25$, wydajność wystarczającaa nawet za duża,
    bardzo duże wsparcie/zasoby wiedzy przynajmniej dla raspberry, a ten mx
    to taki dedykowany player z tego co widzę, nie wnikałem za bardzo ale to
    chyba zamknięty projekt?
    [..]

    --
    AlexY