  • Data: 2016-01-21 10:47:23
    Temat: Re: Raspberry Pi B2 do kupienia taniej - dziś
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2016 o 09:47, ToMasz pisze:

    > powiedzcie mi prosze na czym polega fenomen rasbery/banana pi? Arduino
    > nie jest tak popularne, pomimo że jest proste, małe i tanie. PI jest
    > bardziej komputerem, nie sterownikiem, a w dziedzinie komputerów można
    > się posiłkować tanimi eeepc, laptopami, albo pctami. wielkość? Wieklość
    > ma istotne znaczenie jeśli przedmiot ma być przenośny, albo wbudowany w
    > jakąś inną maszynę. Następny w kolejce do sterowania czymś jest telefon
    > z andoridem....
    > Do czego używacie owoc-pi?

    Mnie się wydaje, że ta popularność wynika właśnie z tego, że jest to
    niewielki komputer. Do arduino potrzebujesz osobnego komputera i
    oprogramowania. Nie potrzebujesz nawet monitora, bo podłączysz
    telewizor. W razie niepowodzenia projektu masz odtwarzacz do filmów
    albo rezerwowy czy nawet jedyny komputer. Nawet jak chcesz zmienić
    funkcję jaką raspberry spełnia, to nie musisz niczego przeprogramowywać,
    wszystko możesz zmieścić na jednej karcie, albo wymieniać karty.
    Rasbperry Pi jest dla początkujących, dla nich to wszystko ma znaczenie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl