  • Data: 2016-08-18 16:00:09
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 16:08:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Dosłali fotkę
    > http://pokazywarka.pl/9aj0f1/
    > Nie znam się na tym zerknijcie proszę

    Na moje oko to jest wada albo projektowa albo wykonania. Na pewno nie uszkodzenie
    użytkownika.

    Pady po bokach nie są uszkodzone.
    Więc na pewno nie użyłeś nadmiernej siły do wyrwania tego gniazdka.
    Uszkodzone jest mechanicznie ale nie z winy uzytkownika.
    Po prostu gniazdko jest zbyt sztywne w obrębie doprowadzeń a zbyt wiotkie w obrębie
    ogólnej struktury mocowania.
    Takie gniazdka powinny przejmować siły na ogólną konstrukcję i przenosić je na pcb a
    same doprowadzenia powinny się uginać.

    A tu oberwały się wręcz te doprowadzenia na środku a nie te na obrzeżach.

    Uszkodzenie nie było raczej zrobione przez serwis.

    Reklamuj.
    Niech robią i nie pitola. Dla nich zrobienie tego teraz to jest 10 minut roboty.
    Wiecej zmarnują czasu i roboczominut na pisarzowaniu z Tobą.

    Ale jak sie uprą i nie zrobią to myślę że gra nie warta świeczki. Nie ma sensu dla
    tych paru pln sie z nimi bęckować.

    --
    Łukasz Sczygiel.