eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Data: 2016-08-18 19:59:23
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18.08.2016 19:26, J.F. wrote:

    > Ale przeciez bedzie tak samo.
    > Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
    > uzytkownika.
    >
    > I tylko na dwie rzeczy mozna przy tym liczyc:
    > -serwis nie sprawdzi historii urzadzenia i naprawi,
    > -serwis odpowie, ze urzadzenie zalane, i z takim dwiema opiniami jest
    > szansa cos ugrac w sadzie - bo bedzie dowod, ze wymyslaja cokolwiek,
    > byle nie placic.
    >
    > No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
    > zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
    > wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala :-)

    To typowa arogancja sprzedawców. Trzeba zawsze rezygnować z gwarancji i
    od razu odsyłać z pismem do tego co wziął pieniądze. Załączasz kopię
    dowodu zakupu i pismo o wyboru rękojmii. Jest pełno tego w necie. Zwykle
    sprzedawca na potyczkę sądową się nie zdecyduje. A sprzedawca po cichu
    sobie to z dystrybutorem załatwi.
    Inaczej sprzedawca umyje ręce, a gwarant daje gwarancję _DOBROWOLNIE_ i
    może nieuznać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: