eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Data: 2016-08-18 19:26:15
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:14:27 +0200, bat napisał(a):
    > On 18.08.2016 15:06, Kris wrote:
    >> Tylko co tu z takimi zrobić- będą uparcie twierdzić ze uszkodzenie z winy
    użytkownika. Ja uważam inaczej ale jak to udowodnić?
    >
    > Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
    > do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
    > nie można.

    Ale przeciez bedzie tak samo.
    Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
    uzytkownika.

    I tylko na dwie rzeczy mozna przy tym liczyc:
    -serwis nie sprawdzi historii urzadzenia i naprawi,
    -serwis odpowie, ze urzadzenie zalane, i z takim dwiema opiniami jest
    szansa cos ugrac w sadzie - bo bedzie dowod, ze wymyslaja cokolwiek,
    byle nie placic.

    No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
    zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
    wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: