  • Data: 2016-08-18 19:53:24
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.08.2016 19:20, Mario wrote:

    > Może byłeś niemiły :) Mi przekompilowali Piccolo i Piccogal, aby
    > działały pod W XP.

    To może później tobie robili ale był okres, że przez rok ignorowali
    klientów, podłe to było. Po zmianie windowsa piccolo przestały chodzić.
    I nijak się nie dało uprosić. Już jestem starej daty ale z niesmakiem to
    sobie przypominam. Miałem wszystkie przejściówki jakie były w ofercie.
    W końcu dali nowszy soft ale to po, jak mniemam, wielu naleganiach innych.
    To był wyjątkowy przykład arogancji w stosunku do własnych klientów z
    lat 199x.