    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Potyczki
    Date: Mon, 3 Dec 2012 14:33:29 +0000 (UTC)
    <s...@n...notb-home>
    <a...@n...plus.net>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@j...net>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@j...net>
    <s...@n...notb-home>
    <s...@j...net>
    <s...@n...notb-home>
    <2...@g...com>
    <s...@j...net>
    <1...@g...com>

    On 2012-12-02, e...@g...com <e...@g...com> wrote:

    > Uzywajac adekwatnych do problemu okreslen: autobusy wszystkie robi
    > sie mniej wiecej tak samo, raz na kiedys ulepszajac, a tak na codzien
    > powielajac znane rozwiazania. W pracy programisty trzeba non-stop
    > kombinowac, domyslac sie, analizowac... Mi chodzi raczej o umiejetnosci,
    > niz o zmiennosc wiedzy.

    Ale na jakim poziomie? Na poziomie przeciętnego klepacza kodu? Te twoje
    "raczej umiejętności niż wiedza", czyli -- jeśli dobrze tłumaczę --
    zdolności analityczne, na poziomie przeciętnego klepacza kodu raczej nie
    są krytyczne. Technikum takiego klepacza kodu spokojnie jest w stanie
    wyszkolić, a to właśnie techników programistów najwięcej potrzeba na
    rynku. Co ma taki delikwent niby analizować przy pisaniu kolejnej
    pehapowej czy dotnetowej nakładki na bazę danych? On ma tylko nie
    popełniać głupich błędów w żmudnym, mało ciekawym kodzie.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot