eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-16 18:20:18
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Klimek wrote:
    > Dnia (Mon, 16 Jan 2012 12:21:34 +0100) ktos podajacy sie za Agent
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jestem prawie pewny, ze wcisniecie na raz obudwu pedalow nie dziala.
    > Testowalem to przy probie wyjazdy z zaspy, gdy pod jednym kolem
    > mialem lod a pod drugim snieg. Chcialem hamulcem zasymulowac szpere i
    > z tego co pamietam to elektronika nie pozwalala na taka akcje. W tym
    > samochodzie pedal gazu jest potencjometrem.
    >
    > Sprawdze to przy okazji na jakims wiekszym parkingu. Dzieki.

    tak jeszcze raz zapytam a nei mawsz w tej bryczce ESR? czy to jest sytuacja
    hipotetyczna czy maiąłeś już okazję to przetestować. W sumie to jak sie ma
    inteligentny samochó to warto jesgo inteligencję rpzetestować aby wiedzieć
    czego można sie kiedy spodziewać. Też jestem ciekaw co zrobi mój Vel satis
    w sytuacji bocznego poślizgu.