-
Data: 2016-06-01 13:32:56
Temat: Re: Passat - problemy z paliwem
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"P.B." <p...@w...pl> wrote in message
news:jhlnwug66oi6$.vcpwtzt7xb2z$.dlg@40tude.net...
>>> 5 sekund szukania:
>>> https://www.2carpros.com/articles/how-to-check-fuel-
system-pressure-and-regulator
>>
>> I co z tego wywnioskowałeś w kwestii czy organoleptycznie, bez możliwości
>> wpięcia miernika, da się oszacować ciśnienie paliwa przez zgniecenie
>> palcami
>> tej rurki czy nie da się?
>
> Jak chcesz zmierzyć czy jet prawidłowe ciśnienie na listwie zasilającej,
> to
> mierzysz manometrem. Tam nie ma ciśnienie, które napompowałoby gumową
> rurkę, która ma ścianki grubsze niż otwór wewnątrz.
No i gdzie sobie ten manometr wepnę w tym passacie?
Bo z tego co widzę nie ma odpowiedniego portu...
Nie ma też przy silniku takich nasuwanych końcówek ze spinkami
które można łatwo odkręcić - widzę tylko na stałe zaciśniętą końcówkę
z nakrętką idącą na metalową rurkę.
No chyba że się wpiąć od strony pompy, z tyłu, przy baku?
>> Niestety ten z Twojego obrazka wygląda zupełnie inaczej jeśli chodzi o
>> wygląd portów :-) Ten Twój właśnie wygląda na to, że jest sterowany
>> podciśnieniem - ten mój nie. A więc nie odpowiadasz na moje pytanie czy
>> ciśnienie w tym systemie jest regulowane i czy zależy od
>> obrotów/obciążenia
>> silnika.
>
> Bo to jest regulator tuningowy. Zwykły utrzymuje stałe ciśnienie paliwa
> względem bodajże powietrza w kolektorze ssącym.
> Choć możliwe, że względem otoczenia - nie pamiętam teraz,
No i to mnie zastanowiło czy w tym aucie regulator reguluje stałe
ciśnienie czy koryguje ciśnienie paliwa w zależności od obciążenia.
> a Google jest dostępne dla wszystkich.
Szafujesz tym Google a tam łatwo jest w 5 sekund znaleźć dużo
bezużytecznego śmiecia - aby znaleźć coś wartościowego to
dużo już więcej wysiłku i wiedzy potrzeba...
> A tak w ogóle, to jeżeli rzeczywiście są problemy z ciśnieniem paliwa to
> szukaj po drodze: smok, pompa, filtr. Regulator sprawdzałbym na końcu.
> Łatwo zasymulować jego działanie: zaciśnij powrót z regulatora do
> zbiornika
> i ciśnienie skoczy.
No jest to myśl - możnaby żabką zacisnąć na próbę rurkę powrotną do baku.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.16 16:06 P.B.
- 01.06.16 16:52 Pszemol
- 01.06.16 16:59 J.F.
- 01.06.16 17:26 P.B.
- 01.06.16 17:41 J.F.
- 01.06.16 17:52 Pszemol
- 01.06.16 17:52 Pszemol
- 01.06.16 18:58 P.B.
- 01.06.16 19:13 Pszemol
- 01.06.16 21:42 P.B.
- 01.06.16 22:03 Pszemol
- 02.06.16 05:00 Pszemol
- 02.06.16 12:25 J.F.
- 02.06.16 14:15 Pszemol
- 02.06.16 15:31 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
Najnowsze wątki
- 2024-07-10 Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- 2024-07-10 Droga dwukierunkowa
- 2024-07-10 Elektryki są fajne
- 2024-07-10 Elektryki są fajne :(
- 2024-07-09 USB -> jack
- 2024-07-10 Kompakt WC z montażem
- 2024-07-10 Gorąco za oknem, to napisałem piosenkę o grupowiczach
- 2024-07-09 Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- 2024-07-10 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-07-10 Białystok => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-10 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-07-10 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=