  • Data: 2016-06-02 12:25:07
    Temat: Re: Passat - problemy z paliwem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nio7gh$aek$...@d...me...
    >Podłączyłem więc przez kable moją Hondę do tego passata i na
    >odpalonej
    >Hondzie kręciłem do usranej śmierci... Tak dosłownie 5 minut lub
    >dłużej
    >kręcił i słyszałem co jakiś czas odpał jednego, może dwu cylindrów...

    Pszemolu, ale wiesz, ze rozrusznik nie jest dostosowany do ciaglej
    pracy ?
    Balbym sie na dluzej niz minute, a potem pare minut przerwy na
    chlodzenie.

    Ale moze na kablach nie jest tak zle ...

    >W sumie silnik popracował półtorej
    >godziny, porządnie się nagrzał, naładował (pewnie zasiarczony)
    >akumulator.
    >BEZ PROBLEMU POTEM ODPALIŁ 2-3 razy po krótkiej przerwie w pracy...

    Akumulator obawiam sie, ze dlugo juz nie wytrzyma.
    Ale przynajmniej wiadomo, ze na kablach odpali.

    >Pół baku dwuletniej benzyny też pewnie nie pomaga w równej pracy ?

    Trudno powiedziec. Ja jezdzac na LPG beznyny prawie wcale nie
    zuzywalem ... i w koncu mi sie filtr paliwa zaklajstrowal.
    Wiki ostrzega przed starzeniem i "gumowaniem" benzyny ... ale to
    akurat zla benzyna byla - jak byla w miare swieza, to silnik bardzo
    dziwne odglosy wydawal.

    >No i co z tarczami, klockami hamulcowymi - trzeba wymieniać czy dotrą
    >się?

    IMO - dotra sie. A jak bedzie cos zle, to przeciez wymienic zawsze
    mozna.

    J.