  • Data: 2016-06-02 14:15:31
    Temat: Re: Passat - problemy z paliwem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:57500988$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pszemolu, ale wiesz, ze rozrusznik nie jest dostosowany do ciaglej pracy ?
    > Balbym sie na dluzej niz minute, a potem pare minut przerwy na chlodzenie.
    >
    > Ale moze na kablach nie jest tak zle ...

    Czemu na kablach miałoby być lepiej?

    Słuchaj - auto zostawione w nieużytek od dwu lat, niewiele było
    do stracenia. Gdyby wczoraj nie odpalił to pewnie pojechałby
    tak czy inaczj na złom. A tak się kumpel zaintersował i passacik
    jeszcze ciut pożyje ;-)

    > Akumulator obawiam sie, ze dlugo juz nie wytrzyma.
    > Ale przynajmniej wiadomo, ze na kablach odpali.

    Bez kabli odpalił potem z tego swojego akumulatora.
    Nie licząc tego 2 lat samowyładowywania akumulator był kupiony nowy.

    > Trudno powiedziec. Ja jezdzac na LPG beznyny prawie wcale nie zuzywalem
    > ... i w koncu mi sie filtr paliwa zaklajstrowal.
    > Wiki ostrzega przed starzeniem i "gumowaniem" benzyny ... ale to akurat
    > zla benzyna byla - jak byla w miare swieza, to silnik bardzo dziwne
    > odglosy wydawal.

    Jak była świeża to dziwne odgłosy wydawał??? Czy jak była nieświeża?

    > IMO - dotra sie. A jak bedzie cos zle, to przeciez wymienic zawsze mozna.

    Po odpaleniu silnika w ogóle miałem kłopoty aby go ruszyć z miejsca.
    Zardzewiały klocki z tarczami razem, tarcze wykwity rdzy - ale
    po kilku szarpnięciach silnikiem do przodu i do tyłu się odskoczył
    i ruszył. Potem nie było w ogóle hamowania, aż sie przestraszyłem
    że wjadę w dom :-) No i pedał wchodzi dziwnie w podłogę...
    Jakby zapowietrzone były. Ale Adam nie pamięta aby był jakiś
    problem z hamulcami przed tym postojem dwuletnim...
    No i klimę szlag trafił - cały freon wyparował. A działała.
    Wewnątrz czuć wilgoć, nie wiem czy nie zapleśniało coś.
    Syf kiła i mogiła. Ogólnie auto do sporej roboty.