eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPassat - problemy z paliwem › Re: Passat - problemy z paliwem
  • Data: 2016-06-01 16:52:10
    Temat: Re: Passat - problemy z paliwem
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    P.B. <p...@w...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 1 Jun 2016 06:32:56 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >> No i gdzie sobie ten manometr wepnę w tym passacie?
    >> Bo z tego co widzę nie ma odpowiedniego portu...
    >>
    >> Nie ma też przy silniku takich nasuwanych końcówek ze spinkami
    >> które można łatwo odkręcić - widzę tylko na stałe zaciśniętą końcówkę
    >> z nakrętką idącą na metalową rurkę.
    >
    > Cały układ jest fabrycznie zaspawany za sztywno? Jak jest podłączony
    > regulator i wtryskiwacze? Co z filtrem paliwa? Zakute złącza, bez
    > możliwości rozłączenia? Możliwe, że trzeba użyć jakiegoś trójnika, może
    > kawałka gumowej rurki - portu żeby wkręcić manometr nie ma w żadnym
    > samochodzie.

    Ależ są takie auta! Mają zawór Schräder jak przy klimie czy oponach -
    możesz tam wtedy wetknąć miernik ciśnienia z szybkozłączką bez rozpinania
    obiegu paliwa. Tak mnie zachęcasz do googlowania, wpisz sobie sam:
    "schrader valve fuel rail" i się przekonasz że wiele jest takich aut. A tu
    najdroższa wersja silnika w passacie i testowalność/serwisowalność mają w
    nosie.

    >> No i to mnie zastanowiło czy w tym aucie regulator reguluje stałe
    >> ciśnienie czy koryguje ciśnienie paliwa w zależności od obciążenia.
    >
    > Regulator ma dać stałe ciśnienie paliwa na wtryskiwacz - ilość paliwa
    > regulowana jest czasem otwarcia wtryskiwacza, a nie ciśnieniem paliwa.

    W wielu samochodach regulator uzależnia ciśnienie na wtryskiwaczach od
    chwilowego obciążenia silnika, i sygnał tego obciążenia dochodzi rurką
    podciśnienia do regulatora uchylając nieco bardziej lub mniej jego membranę
    (mechaniczny system).
    Tej rurki w tym moim regulatorze nie widzę.
    Być może w tym silniku ciśnienie jest tam stałe, niezależne od pracy
    silnika.

    >>> a Google jest dostępne dla wszystkich.
    >>
    >> Szafujesz tym Google a tam łatwo jest w 5 sekund znaleźć dużo
    >> bezużytecznego śmiecia - aby znaleźć coś wartościowego to
    >> dużo już więcej wysiłku i wiedzy potrzeba...
    >
    > Liczysz, że ktoś za Ciebie to zrobi? Takich passatów w Polsce jeździ jakaś
    > śladowa ilość, więc szansa, że komuś chciało się robić doktorat z układu
    > zasilania paliwem jest bliska zero.

    Passatow takich może jest mało, ale Audi z takim samym silnikiem 2.8 litra
    V6 może się znajdzie więcej? :-)

    >> No jest to myśl - możnaby żabką zacisnąć na próbę rurkę powrotną do baku.
    >
    > Najpierw to ją rozepnij i zobacz, czy coś z niej leci po przekręceniu
    > stacyjki - może masz spalony bezpiecznik pompy paliwowej, a wymyślasz
    > niestworzone teorie.

    Bezpieczniki wszystkie sa dobre, niestety.
    Ale przekaźnika jeszcze nie sprawdzałem.

    Czy pod klapką przy drzwiach kierowcy te bezpieczniki są inne dla różnych
    wersji silnika?

    Patrzyłem na ikony namalowane tam na klapce i nie wiem który bezpiecznik od
    pompy - a sprawdziłbym czy przekaźnik sprawny bo musi być wtedy na
    bezpieczniku napięcie. Faktucznie ten silnik małopopularny bo opisy
    bezpieczników wyskakują mi w wyszukiwarce tylk dla wersji paska z
    mniejszymi silnikami z turbo...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: