    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Passat - problemy z paliwem
    Date: Wed, 1 Jun 2016 06:32:56 -0500

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:jhlnwug66oi6$.vcpwtzt7xb2z$.dlg@40tude.net...
    >>> 5 sekund szukania:
    >>> https://www.2carpros.com/articles/how-to-check-fuel-
    system-pressure-and-regulator

    > Jak chcesz zmierzyć czy jet prawidłowe ciśnienie na listwie zasilającej,
    > mierzysz manometrem. Tam nie ma ciśnienie, które napompowałoby gumową
    > rurkę, która ma ścianki grubsze niż otwór wewnątrz.

    No i gdzie sobie ten manometr wepnę w tym passacie?
    Bo z tego co widzę nie ma odpowiedniego portu...

    Nie ma też przy silniku takich nasuwanych końcówek ze spinkami
    które można łatwo odkręcić - widzę tylko na stałe zaciśniętą końcówkę
    z nakrętką idącą na metalową rurkę.

    No chyba że się wpiąć od strony pompy, z tyłu, przy baku?

    > Bo to jest regulator tuningowy. Zwykły utrzymuje stałe ciśnienie paliwa
    > względem bodajże powietrza w kolektorze ssącym.
    > Choć możliwe, że względem otoczenia - nie pamiętam teraz,

    No i to mnie zastanowiło czy w tym aucie regulator reguluje stałe
    ciśnienie czy koryguje ciśnienie paliwa w zależności od obciążenia.

    > a Google jest dostępne dla wszystkich.

    Szafujesz tym Google a tam łatwo jest w 5 sekund znaleźć dużo
    bezużytecznego śmiecia - aby znaleźć coś wartościowego to
    dużo już więcej wysiłku i wiedzy potrzeba...

    > A tak w ogóle, to jeżeli rzeczywiście są problemy z ciśnieniem paliwa to
    > szukaj po drodze: smok, pompa, filtr. Regulator sprawdzałbym na końcu.
    > Łatwo zasymulować jego działanie: zaciśnij powrót z regulatora do
    > zbiornika
    > i ciśnienie skoczy.

    No jest to myśl - możnaby żabką zacisnąć na próbę rurkę powrotną do baku.