  • Data: 2016-06-01 22:03:32
    Temat: Re: Passat - problemy z paliwem
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    P.B. <p...@w...pl> wrote:

    > A szkoda, bo zapewne dowiedziałbyś się z niego, do czego służą poszczególne
    > bezpieczniki.

    To juz znalazlem wczoraj - nie bylem tylko pewny czy wszystkie Passaty maja
    je tak samo rozmieszczone, włącznie z tym moim GLXem. Teraz już wiem że to
    samo.

    Pamiętam że na żółtych dwu bezpiecznikach 28 i 29 wczoraj mierzylem brak
    napięcia po obu stronach, co wskazywać może na problem z przekaźnikiem, ale
    nie pamiętam już dziś czy stacyjka była przekręcona czy nie (wczoraj nie
    wiedziałem który bezpiecznik jest od pompy więc tą obserwację
    zignorowałem). Natomiast na którymś z nich było po obu stronach tylko
    3VDC... Co było bardzo dziwne :-)

    Dziś pojadę do kumpla i sprawdzę to auto lepiej uzbrojony po uszy w wiedzę
    z googlownicy :-D

    Nic - dzięki Ci za pomoc i rozmowę :-)