eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPassat - problemy z paliwem › Re: Passat - problemy z paliwem
  • Data: 2016-06-01 17:52:16
    Temat: Re: Passat - problemy z paliwem
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    P.B. <p...@w...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 1 Jun 2016 09:52:10 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >
    >> Ależ są takie auta! Mają zawór Schräder jak przy klimie czy oponach -
    >> możesz tam wtedy wetknąć miernik ciśnienia z szybkozłączką bez rozpinania
    >> obiegu paliwa. Tak mnie zachęcasz do googlowania, wpisz sobie sam:
    >> "schrader valve fuel rail" i się przekonasz że wiele jest takich aut. A tu
    >> najdroższa wersja silnika w passacie i testowalność/serwisowalność mają w
    >> nosie.
    >
    > Może auto jest przystosowane do tego żeby lokaj zawoził je do serwisu, a
    > nie właściciel pod domem dłubał.

    Bo mechanikowi w warsztacie to taki Schrader valve w ogóle by sie nie
    przydał, no nie?
    A kosztuje pewnie mniej niż jedno Euro (w hurcie).

    >> W wielu samochodach regulator uzależnia ciśnienie na wtryskiwaczach od
    >> chwilowego obciążenia silnika, i sygnał tego obciążenia dochodzi rurką
    >> podciśnienia do regulatora uchylając nieco bardziej lub mniej jego membranę
    >> (mechaniczny system).
    >> Tej rurki w tym moim regulatorze nie widzę.
    >> Być może w tym silniku ciśnienie jest tam stałe, niezależne od pracy
    >> silnika.
    >
    > Nie wymyślaj jakich nowych zasad działania silnika spalinowego! Regulator
    > może ustawiać stałe ciśnienie paliwa względem otoczenia, lub ciśnienia w
    > kolektorze ssącym (tak jest w zabytkowym L-jetronic:
    > http://www.tr8.com/EfiHowWrks.htm ). Przy rozruchu nie ma to żadnego
    > znaczenia - podciśnienie w kolektorze jest zasadniczo pomijalne. Wypięcie
    > rurki z podciśnieniem może powodować zbyt wysokie ciśnienie paliwa względem
    > kolektora - ale to będzie za bogata mieszanka. Będzie prychał, ale zapali i
    > pojedzie.
    > Nie robiłem z tego doktoratu, ale wyobrażam sobie, że silniki, które mają
    > MAP Sensor zamiast przepływomierza mogą utrzymywać stałe ciśnienie paliwa
    > względem otoczenia - ECU wie jakie jest ciśnienie w kolektorze ssącym i
    > dopasuje sobie czas wtrysku.

    Być może tak jest w tym moim. Bo nie widzę rurki łączącej go z kolektorem
    ssącym.

    >>> Najpierw to ją rozepnij i zobacz, czy coś z niej leci po przekręceniu
    >>> stacyjki - może masz spalony bezpiecznik pompy paliwowej, a wymyślasz
    >>> niestworzone teorie.
    >>
    >> Bezpieczniki wszystkie sa dobre, niestety.
    >> Ale przekaźnika jeszcze nie sprawdzałem.
    >>
    >> Czy pod klapką przy drzwiach kierowcy te bezpieczniki są inne dla różnych
    >> wersji silnika?
    >>
    >> Patrzyłem na ikony namalowane tam na klapce i nie wiem który bezpiecznik od
    >> pompy - a sprawdziłbym czy przekaźnik sprawny bo musi być wtedy na
    >> bezpieczniku napięcie. Faktucznie ten silnik małopopularny bo opisy
    >> bezpieczników wyskakują mi w wyszukiwarce tylk dla wersji paska z
    >> mniejszymi silnikami z turbo...
    >
    > Brytyjska strona VW pozwala na pobranie po VIN instrukcji obsługi do
    > samochodu. Zobacz, czy przyjmie ten VIN, a jak nie to poszukaj na
    > amerykańskiej www VW

    Czy mówisz o płatnym serwisie Erwin?
    Czy coś tam innego widziałeś...
    Przeglądałem właśnie menu "owners" i widzę tylko link do Erwin.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: