  • Data: 2009-08-22 14:31:21
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 07:03:38 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > to jak trzeba sie uczyc tych manewrow czy nie ?
    > bo piszesz ze mozna zaczac bez znajomosci o ile cie ktos inny
    > nauczy .

    Czytać nie umiesz? Może powinieneś przeczytać jeszcze raz i podjąć wysiłek
    zrozumienia co napisałem? Nie trzeba się uczyć manewrów PRZED rejsem, samo
    uczenie się może być frajdą. Można też i bez uczenia, o ile jest ktoś kto
    jacht prowadzi. Przyjemność z żeglowania nie płynie z perfekcji
    wykonywanych manewrów.

    > .czyli co trzeba jednak je znac ?

    Raz jeszcze wróć do tego co napisałem i spróbuj doprowadzić szare komórki
    do stanu w którym będziesz mógł zrozumieć słowo pisane.

    > tak pipcysz bez sensu , ze az sie flaki przewracaja.

    Poszukaj jakiejś grupy o anatomii, powiedzą ci jak sobie radzić z
    problemem.

    > zreszta odpowiedz nie byla dla ciebie

    To grupa dyskusyjna, tu nie można nikomu zakazać pisania i czytania.

    > tego nie mozesz zrozumiec jesli plywasz wirtulanie przed komputerem.

    Wyobraź sobie, że przyjemność spędzania czasu pod żaglami nie jest dla mnie
    obca.

    > zreszta w sposob w jaki ujales swoje mysli wskazuje ze nie powinienes
    > sie zajmowac powazniejszymi sprawami.
    > najpierw naucz sie robic zdjecia ,

    I od tego będzie mi się przyjemniej żeglować?

    > takich teoretykow to znamy
    >
    > ha ha h a.

    Zaiste, Teoretyku.