  • Data: 2009-08-22 15:35:22
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 17:31:07 +0200, Krzysztof Chajęcki napisał(a):

    > ot co!

    > A to zależy - mi frajdę sprawia perfekcyjne wykonanie trudnego manewru....
    > Dojście na żaglach do nabrzeża, odejście, elegancko, płynnie wykonana rufa,
    > zwłaszcza przy silniejszym wietrze... ;-)

    No dobrze, ale chyba nie sama perfekcja jest tu ważna, ale również
    otoczenie, ludzie z którymi żeglujesz (chyba że żeglujesz sam) i cała
    reszta? :)

> [...]
    > myśli, ale pomiędzy jachtem a jachtem bywa większa różnica niż pomiędzy
    > samochodem a samochodem, aparatem i aparatem, tak więc jeśli się wsiada na
    > nieznany jacht, to często gęsto nawet prowadzący uczy się nim manewrować
    > właściwie już podczas rejsu... tyle że rozważny na jego początku... Każdy
    > jacht trzeba wyczuć... inercję, zrównoważenie żaglowe, reakcję na ster w
    > zależności od prędkości, promień skrętu, reakcję na silnik, szczególnie na
    > wsteku, jak się da, zachowanie w dryfie.... i wiele tu jeszcze można
    > wymienić, jak choćby zachowanie na fali...

    Jak najbardziej się zgadzam, ale to co napisałeś powyżej to chyba jednak
    nie do mnie było?

    > P.S. Dyskusja na tematy żeglarskie w wątku z Bieszczadami w tytule
    > przywołuje niemiłe skojarzenia... ;-/

    "Wypłynąłem na suchego przestwór oceanu" ;)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."