  • Data: 2009-08-23 10:22:16
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jesteś blisko, ale nie z tej strony... Zdjęcie jak je zobaczyłem na kompie
    > kwalifikowało się do kosza bo.... "O ja głupia cipa zapomniałem", czy
    > raczej nie pomyślałem o dopaleniu lampą.... w rezultacie chłopcy byli tylko
    > ciemnymi plamami... Bardzo dużo pracy kosztowało mnie doprowadzenie do
    > takiego stanu, aby było ich jako - tako widać i jednocześnie aby prawie
    > wszystko nie utonęło w szumach.... Balans bieli może i można poprawić,
    > zdjąć jeszcze niebieski i zielony, chociaż ja lubię wysycone zdjęcia...

    kiedy juz wyslalem posta zobaczylem jeszcze raz to zdjecie przez lube
    w picasie- szumy sa rzeczywiste zajebiste - to wskazuje na kolosalne
    niedoswietlenie i potem wyciaganie. ale nie chcialem juz korygowac.
    tak czy owak powodem slabego zdjecia jest tutaj duzy blad
    naswietlenia.

    > ten AF to muszę naprawdę gruntownie pomacać....

    sugeruje zrob test "okna"

    wystaw aparat przez okno mieszkania , najlepiej skieruj na cos co ma
    napisy jak np numery smochodow , albo oznakowanie szlakow jesli
    mieszkasz w puszczy i zrob zwykle , banalne zdjecia z reki , przy
    nastwach auto. ale w dzien , zeby bylo dostatecznie duzo swiatla - bez
    udziwniania , wyszukiwania zdjecia najlepszgo z wielu. Zwykly prosty
    strzal.

    i pokarz to zdjecie - mozna bedzie od razu ocenic czy aparat pracuje
    prawidlowo - a jesli tak to reszta lezy w Twoich rekach.