  • 1. Data: 2009-08-20 15:02:40
    Temat: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Witam,

    Podrzucam linki do galerii z ostatniego wyjazdu... Nie wszystko jeszcze tam
    jest (a raczej prawie wszystko prócz kilku HDR-ów czekających na poprawne
    złożenie):

    http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/Bieszc
    zadySierpien2009?feat=directlink

    i jeszcze galeria "imprezowa":

    http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/ZWnetr
    zaChatySocjologaSierpien2009?feat=directlink

    w niej też jeszcze trochę dojdzie, choć już nie wiele...

    Pozdrawiam
    meping

  • 2. Data: 2009-08-20 17:37:15
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Krzysztof Chajęcki wrote:
    > Witam,
    >
    > Podrzucam linki do galerii z ostatniego wyjazdu...

    Skąd taka zmiana zainteresowań, zamiast żagli Bieszczady?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 3. Data: 2009-08-20 17:55:06
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    zaChatySocjologaSierpien2009?feat=directlink

    > w niej też jeszcze trochę dojdzie, choć już nie wiele...

    Wypas ....:)

    CeZ__134

  • 4. Data: 2009-08-20 18:23:26
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    mkonst wrote:

    > Skąd taka zmiana zainteresowań, zamiast żagli Bieszczady?

    To nie zmiana - Żagle i góry to moje pasje od zawsze (jest to jeden z
    powodów dla których zakochałem się w szwedzkim wybrzeżu - to góry zalane
    morzem... ;->). Pierwszy raz na Otycie w Bieszczadach byłem ca 15 lat temu
    i jeździłem tam bardzo często. Zlazłem niemal całe Bieszczady (Czarnohora
    też się przydarzyła).... Potem był pożar i jakoś nie mogłem się przełamać
    aby tam wrócić... Były inne góry (sąsiedzki Beskid Niski). W tym roku po
    pierwsze finanse nie pozwoliły na rejs, a po drugie synowie osiągnęli taki
    wiek, że mogłem im już te moje góry pokazać... ;-) Z resztą ogólnie rzecz
    biorąc moją pasją jest turystyka w każdej postaci (piesza, rowerowa,
    motocyklowa, samochodowa, wodna) i w zależności od wielu czynników wybieram
    formę wyjazdu... A fotografia ma mi pomóc w pokazaniu tego co
    widziałem... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 5. Data: 2009-08-20 19:42:45
    Od: "ts" <w...@o...pl>

    Witam,

    Krzysztof mnie zmobilizował, żeby pokazać Bieszczady, jakie zapamiętałem:

    http://picasaweb.google.pl/ghrindek/MajoweBieszczady

    Pozdrawiam,
    Tomasz

  • 6. Data: 2009-08-20 20:08:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 20 Aug., 21:42, "ts" <w...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Krzysztof mnie zmobilizował, żeby pokazać Bieszczady, jakie zapamiętałem:

> [...]

    Bieszczady sa niezwykle .
    A najcudowniejsi w bieszczadach sa ludzie - miejscowi mieszkancy.
    Od lat nie widzialem tyle usmiechu na twarzach jak wlasnie wsrod
    bieszczadczakow.
    do najbardziej zestresowanych twarzy jakie kiedykolwiek widzialem
    naleza warszawskie.
    Mieszkancy bieszczad robia na mnie wrazenie najszczesliwszych ludzi na
    swiecie , warszawiacy najbardziej przygnebionych.

  • 7. Data: 2009-08-20 21:45:14
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Thu, 20 Aug 2009 13:08:25 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > Mieszkancy bieszczad robia na mnie wrazenie najszczesliwszych ludzi na
    > swiecie , warszawiacy najbardziej przygnebionych.

    To wszysto przez to, że w Bieszczadach nie ma jeszcze internetu i nie
    czytają tam twoich postów.

    MSPANC

    --
    F?A??

  • 8. Data: 2009-08-20 22:33:02
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > To wszysto przez to, że w Bieszczadach nie ma jeszcze internetu i nie
    > czytają tam twoich postów.
    >
    > MSPANC

    czytaja i pewnie dla tego jest im tak wesolo ;)

    Roger

  • 9. Data: 2009-08-21 06:29:14
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Fikander wrote:

    > To wszysto przez to, że w Bieszczadach nie ma jeszcze internetu i nie
    > czytają tam twoich postów.

    Jesteś w błędzie... ;-) Nawet w chacie na Otrycie, gdzie nie ma prądu i
    bieżącej wody internet jest... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 10. Data: 2009-08-21 06:53:33
    Od: bans <g...@o...pl>

    Krzysztof Chajęcki pisze:

    > http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/Bieszc
    zadySierpien2009?feat=directlink

    Niestety, może lepiej byłoby to pokazać na pl.rec.gory, choć i tak nie
    zachwyciłbyś. Ot, pamiątkowe pstryki z wyjazdu, nic wielkiego. DO tego
    nieostre, pokręcone kolory i zdublowane, nie nie niosące kadry.

    --
    bans