  • Data: 2009-08-22 15:54:59
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze, ale chyba nie sama perfekcja jest tu ważna, ale również
    > otoczenie, ludzie z którymi żeglujesz (chyba że żeglujesz sam) i cała
    > reszta? :)

    co jest wazne to tego sam wiedziec nie mozesz.
    to wogole nie chodzi o wartosc merytoryczna tego co napisales - bo
    przeciez nie musisz znac sie na zeglarstwie.

    w sensie czysto logiczno - formalnym palnales glupote , ktorej nikt
    prawidlowo myslacy by nie napisal.

    a sens twojej wypowiedzi jest mniej wiecej taki :

    nie trzeba umiec bo sie mozna nauczyc.

    a to co napisales jest jedna z glupszych wypowiedzi jakie
    przeczytalem w ostatnim tygodniu.

    po co sie uczyc skoro nie trzeba umiec?

    a jesli sie nauczyles to nie mozesz powiedziec ze nie umiesz

    czyli

    A) nie umiesz i sie nie uczysz - wtedy moznaby powiedziec ze
    umiejetnosc nie jest konieczna do odbycia rejsu

    albo

    B) nie umiesz i sie uczysz dlatego ze umiejetnosc jest konieczna do
    odbycia rejsu.

    poniewaz zgodnie z zasadami logiki kartezjanskiej cos jednoczesnie nie
    moze bys koniecznym i niekoniecznym (Koniugacja)
    wiec palnales wewnetrzna sprzecznosc.

    jestem pewnien ze nie zrozumiesz tego co napisalem wiec juz lepiej to
    zostaw.

    XXX