  • Data: 2009-08-22 17:50:53
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 09:24:48 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > wybacz ale jestes wyjatkowy cymbal.

    Swojej opini o tobie nie upublicznię.

    > przeciez sam napisales ze nie trzeba umiec bo sie mozna pozniej
    > nauczyc.

    A co, nie można się nauczyć, trzeba przyjść z taką wiedzą na świat?

    > a po co sie uczyc? - po to zeby umiec zrobic rejs.

    Żeby zostać szeregowym członkiem załogi nie trzeba. Od organizacji jest
    kapitan i, jeśli to rzeczywiście większy jacht, oficer/oficerowie.

    > i nie o rejs tutaj chodzi , tylko o onalogie

    Ach, więc już nie chodzi o rejs? No proszę.

    > tak jak w rejsie
    > wykorzystujemy pojedyncze elementy ktore nauczylismy sie robic i
    > laczymy je w pewna calosc tworzaca wlasnie rejs

    Masz takie pojęcie o żeglarstwie, jak ja o rodzeniu dzieci.

    > tak w fotorafii istnieja pojedencze elementy techniczne i
    > estetyczne , ktore laczymy w calosc robiac obraz.

    Nie ma to jak powiedzieć coś, co tak naprawdę nic nie znaczy. Nuż wezmą za
    wtajemniczonego?

    > tyle napisalem do zeglarza , ktory robi zdjecia

    > nie komentuj , nic nie zrozumieles i nie zrozumiesz.
    > dzieli nas przepasc.

    Tak. I bardzo się z tego cieszę.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer