  • Data: 2020-10-30 14:23:37
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC66845BBC5F6budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    >Wykazałes sie juz ostatnio kiedy stwierdziłes ze w jezdzie nie chodzi
    >przeciez o wysoka srednia predkosc tylko o chwilowa...
    >To by było na tyle jezeli chodzi o twoja umiejetnosc madrego
    >poruszania
    >sie...

    Ja sie tam za kapelusznika nie uwazam, ale te "zwykle opony" mi na
    razie starczaja ... wiec po co przeplacac.

    >Ad meritum - JF nie umie okreslic punktu kiedy opony przestaja
    >trzymac
    >droge, kiedy opony sa zbyt zuzyte zeby dalej na nich jezdzic a ty
    >chcesz mu wmówic ze jak wyda na opone 400zł zamiast 200 to odczuje np
    >10% dodatkowej przyczepnosci? ROTFL

    Nie nie, argument jest dobry.
    Moze i nie odczuje, ale jesli te 10% tam jest, to moze nie wylece z
    zakretu tam, gdzie na swojej budzetowej oponie wylece.
    A wylecenie jest jak najbardziej odczuwalne :-)

    Tylko ... one naprawde lepsze o te 10% ? No zalozmy ze tak, w koncu sa
    jakies rozne dziwne testy.

    Ale czy nie przeszarzuje o 30%? Bo wtedy i tak wylece, szkoda bylo
    przeplacac :-)

    W sumie, patrzac na to ze jezdze szybko i do tej pory w miare
    bezpiecznie, choc bardziej na intuicje ... to chyba powinienem te 10%
    kupic.
    A jednak serce czuje jakis opor przed otwarciem portela :-)

    W przypadku zimowych, to jeszcze kwestia zachodu przy zmianie. Wole
    dobre caloroczne niz zmieniac co chwila.

    No i tu jest problem, bo navigatory sa dobre i tanie :-)

    Zakladajac, ze sie kiedys przemoge ... to co kupic - Vectory,
    CrossClimate, czy jeszcze cos innego ?

    J.