  • Data: 2020-10-30 18:59:49
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wyjazd z lasu ? A co tam niebezpiecznego ?

    Serio?
    Zmiany temperatur, słonce które moze roztapiac wode, nawiewany snieg,
    podmuchy wiatru...

    > Ale nie oznaczyli. Jezdzisz ostroznie, czy miales szczescie ? :-)

    Miałem takie same szczescie jak tysiace innych kierowców ktorzy tamtedy
    przejezdzali.
    Ale zawsze zdarzy sie kretyn który chce jechac na granicy albo jedzie i
    bawi sie komórka etc...

    > Ale nie jechal znowu jakos bardzo szybko, to jaki masz zapas
    > bezpieczenstwa u siebie ?
    >
    > I ABS mu nie pomogl ... i pewnie nie jest to nowe auto, wiec
    > przejechal nim troche zakretow "szybko i bezpiecznie".
    >
    > I wlasnie takie sytuacje bym chetnie przetrenowal ... ale to chyba
    > na torze.

    No i jaki masz problem? PRzeciez sa szkoły jazdy, maja specjalne tory,
    samochody, rolki...

    > Pewnie w normalnym - jakos dojechaly do miejsca wypadku i
    > wczesniej tez jezdzily :-)

    > Pytanie czy nie to samo co Ty - na snieznym parkingu probowales,
    > ale na mokrym to nie, rajdowo tez nie jezdiles :-P

    Widac po prostu mam szczescie nowicjusza ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert