  • Data: 2012-11-20 08:48:35
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: "Rafał" <elkacper(USUNTO)@interia.eu> szukaj wiadomości tego autora

    > pogadac. Nie wiem gdzie go uczyli, ale o uK to co najwyzej wiedzial, ze
    > sa takie wynalazki, o silnikach krokowych dowiedzial sie ode mnie, jakich
    > przewodow do transmisji po 485 uzyc - podobnie. No ale on jest 'wa
    > fachowiec z dyplomem, a ja jestem geolog tez dyplomem (i co z tego).
    > No i sie zastanawiam jak to jest. Na elektronice PW gdzie chadzalem sobie
    > czasem na rozne wyklady poziom byl OK. Na Festiwal Nauki przygotowali
    > (takze studenci) bardzo ciekawe rzeczy. Na taka uczelnie/wydzial ida
    > ludzie z calkiem otwarta glowa, skoro zaliczaja kolejne lata matematyki,
> [...]

    Niestety tak jest. Co prawda skończyłem co chciałem, ale zaczynałem na
    Politechnice we Wrocławiu na elektronice
    gdzie np. na starcie więcej punktów w klasyfikacji dostawał kolo z liceum
    (zielony w technice)
    a mniej po technikum elektronicznym (ludzie na prawde z głową i talentem).
    Po szkole wychodzili biegli teoretycy, którzy nie bardzo wiedzieli jak się
    trzyma lutownice.
    A powinno być tak żeby ktoś mógł robić to co robi dobrze i co lubi a reszta
    ma mu w tym pomóc.
    Ostatnio mieliśmy zjazd absolwentów w technikum i sami nauczyciele mówią że
    teraz to
    do szkoły pół-główki przychodzą. Smutne

    Rafał