  • Data: 2012-11-20 19:31:58
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Z mojego doświadczenia właśnie nie bardzo. Wiedzy i doświadczenia mają
    > ogrom, ale to nie wszystko. Tacy delikwenci siedzą u siebie w firmach
    > i tłuką kasę, na uczelni pojawiają się parę razy na semestr,
    > sensownego wykładu nie przeprowadzą, bo im się nie chce. No i jeden
    > taki otwarcie powiedział - on za dużo nie powie, bo sobie konkurencji
    > szkolił nie będzie.

    Ja bym nawet powiedział odwrotnie, mało jest osób które studiują np.
    elektronikę i coś dodatkowo dłubią w tym temacie, tzw. pasjonaci.
    Spotkałem się nawet z sytuacją że prowadzący dawał coś do zrobienia
    extra (np. narysowanie płytki), to poszła opinia wśród studentów że
    zarabia na nich. Sytuacja jest kuriozalna, bo powinni się cieszyć że
    mogą nauczyć się czegoś praktycznego.
    Moje doświadczenie jest takie, że raczej 5% to studenci z powołania.
    Zaznaczam iż nie pracuję na uczelni, po prostu też kiedyś studiowałem.

    pytający