  • Data: 2012-11-20 09:31:30
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: "Q" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Połączmy dwa fakty:
    > - podejście większości studentów - studiuję tylko po to aby mieć papierek,

    Fakt- sam czesto spotykalem sie z takim podejsciem...

    > - miesięczna wypłata prowadzącego zajęcia na uczelni państwowej z tytułem
    > doktora około 2.5k na rękę.

    Znam kilku dr i przyszlych dr i maja wieksze zarobki.
    Np.: typ, ktore wlasnie otworzyl przewod na jednej z politechnik
    na polnocy ma na reke 1900, do tego jakis dodatek za publikacje
    (ok 1000zl) i 1000zl z jakiegos grantu (badania nad wytrzymaloscia
    materialow).

    Jak sie to zsumuje to 4k (netto) wychodzi
    a praca fajna (luzne godziny pracy + nie robi po 8h dziennie),
    no i opowiada o typach z jego katedry.

    Nie wiem jak kiedys, ale dzisiaj naprawde warto zostac na uczelni.