  • Data: 2013-01-17 23:57:31
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Jan 2013 23:12:52 +0100, szufla

    > To go tlumaczy ? Moze wyjasnij dlaczego nie jedzie 50 ?

    Zapytaj się go. Resztę też, będziesz miał lepszą statystykę.

    > Koles, ktory go dogania, chcial pokazac ile to auto jedzie

    On jest od tego? Tam wszystkie auta jadą tak samo, a nie tylko to jedno.
    Jeszcze rozumiem się doń przyjebać, gdy wszyscy jadą poprawnie a on
    lawiruje między nimi z prędkością 100/h...

    > Chyba cos ci sie pomylilo. Od siebie powinni zaczac

    Nic mi się nie pomyliło. Polityków wybiera społeczeństwo, spośród siebie.
    Nie na odwrót. Ergo, politycy są idealnym odbiciem społeczeństwa. W tym
    wypadku najwyraźniej takich jak ty, co zawsze wiedzą lepiej.

    > Podobno przyklad idzie z gory.

    Borze. Chcesz powiedzieć, że gdyby tych paru ministrów (czy nawet
    wszystkich osłów) zaczęło jeździć całkiem poprawnie, to by automatycznie
    społeczeństwo też zaczęło wolniej jeździć? Nie rozśmieszaj mnie. Naprawić
    musi się, jak widać, większość -- a nie promil.

    > Sorry ale jestes tak zaslepiony, ze juz chyba nie wiesz co piszesz.

    ROTFL

    > Twoje tlumaczenie jest zenujace.

    Wiadomo, nie to co twoje.

    --