  • Data: 2013-01-18 10:09:46
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Jan 2013 23:40:04 +0100, megrims

    > Nie prowadzę demagogicznych dyskusji w stylu Nowaka
    > o mordercach za kółkiem, więc się odpierdol.

    Oj, nie musisz być dla siebie aż taki surowy. Ja Ci morderstwa nie
    zarzucam, jedynie, że często jeździsz dużo szybciej niż pokazany na filmie
    poseł. Co więcej, do tego jeszcze lawirujesz między samochodami, co
    widziałem na Twoich filmach. Szacuję przy tym, że z 99% swoich wykroczeń
    nie jesteś wcale rozliczany. To pokazuje jak blisko masz do tego posła,
    więc najzwyczajniej przestań się użalać jaki jesteś uciśniony i "mniej
    równy".

    --
    Pozdor Myjk