  • Data: 2013-01-18 10:12:54
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 18 Jan 2013 00:52:59 +0100, szufla

    > Zdaje sie, ze to ty byles jego adwokatem.

    Rzeczywiście, zdaje ci się.

    > A co to zabronione jest ?

    To jest śmieszne... a może jednak smutne...
    Jeden hipokryta nagrywa drugiego i przy okazji
    jeszcze paru innych.

    > Film pokazuje jak zachowuje sie wladza, > ktora ustanawia prawo.

    Oczywiście -- "władza" jedzie oznakowanym pojazdem, i reszta obywateli
    bierze z niego przykład jadąc tak samo. Albo nawet szybciej, a co, niech
    nie będzie lepszy!

    > Na lawirowanie to tam jest za malo miejsca,

    Weź przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem.

    > tak to tylko Komorowski na wislostradzie i 140.

    Oraz setki, jak nie tysiące, innych.

    > Moim odbiciem ?

    Przecież napisane czytelnym fontem, przeczytaj.

    > Jak na razie to ty ich tlumaczysz i to w dosc idiotyczny sposob.

    Jedynie wyrównuję szale, bo zdajesz się zachowaniem paru (p)osłów na drodze
    tłumaczyć, w dość idiotyczny sposób, zachowania reszty liczonej w setkach
    tysięcy. Tłumaczenie, że "przykład idzie z góry" jedynie utwierdza w
    przekonaniu, że mamy takich polityków, na jakich zasługujemy.

    > Tak jest. Dlatego radarami w nich, zwlaszcza z cichociemnych
    > samochodow itd. Wladza naprawia, tylko nie siebie.

    Jak ludzie zaczną jeździć poprawnie, to po pierwsze (p)osły nie będą mogły
    jechać szybciej (bo jak to ująłeś, nie będzie miejsca na lawirowanie), po
    drugie będą mogli zacząć na nich naciskać. Teraz nie mogą, i wiedzą
    doskonale, bo staliby się takimi samymi hipokrytami.

    --
    Pozdor Myjk