  • Data: 2013-01-18 09:58:20
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem jednym z ostatnich, których można podejrzewać o kapelusznictwo.
    > Mechanicy nazywają mnie katem samochodów

    a mnie szefem (bo bywam u nich nierzadko i czasem wpadam na kawę ;)

    a wielu pasażerów po prostu
    > boi się ze mną jeździć.

    to chyba nie jest dobry znak, ze mną raczej nie boją się jeździć, ale w
    sumie nie świruję mocno - a w większej budzie to i tych 180km/h tak się
    nie czuje...

    Jednak nie mogę uznać za rozsądne i mądre to,
    > co widziałem na filmie z rozbicia C63.

    a tego to nie widziałem, miałem za słaby internet w tym czasie, a
    później już do tego nie wróciłem

    > Oczywiscie nie zmienia to w niczym faktu, że ja również zachowuję się
    > na drodze czasem nierozsądnie abo wręcz idiotycznie :(

    to chyba jak każdy, ważne jest mieć tego świadomość (choćby i po fakcie,
    żeby poprawić się na przyszłość)

    ja np. ostatnio stwierdziłem że się chyba starzeję, bo po 4 godzinach
    latania bokami już mnie to nie bawiło :)
    ale felgę jak co roku skrzywiłem, w tym roku to nawet udało mi się na
    raz dwie opony zdjąć (bo testowałem wychodzenie z poślizgu przy 120km/h
    i betonowy pas lotniska przeszedł w pas zieleni)

    p.s. Wszystkim z okolic Wrocławia polecam lotnisko w Oleśnicy, mały
    ruch, dużo miejsca, można potrenować to i owo

    Lukasz