  • Data: 2013-01-18 10:08:12
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Jan 2013 23:42:12 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > Wiesz... Jak masz przed sobą pusto po horyzont, na dwujezdniowej
    > drodze bez jakichkolwiek zagrożeń i od 5 kilometrów trzymasz prędkość
    > taką samą jak idiota obok na drugim pasie, to faktycznie ten za Tobą może
    > dostać piany nie będąc pacjentem szpitala psychiatrycznego.

    Jest też nieco bardziej adekwatna sytuacja do wyjaśnienia. Na lewym ciag
    pojazdów, na prawym też -- ale tu na przód 100-200m wolnego, gdzie jest
    znowu większy kawałek dziurki na lewym, i potem znowu na prawym. Da radę
    przeskoczyć. Zaczyna się więc ciśnięcie. Do tego dochodzi znany od dawna i
    dokładnie opisany efekt tłumu i rozpoczyna się jazda -- choć większość tego
    wcale nie potrzebuje.

    > Ja ZAWSZE takich, którzy chcą jechać szybciej ode mnie puszczam
    > możliwie najmniej dokuczliwie - nie sobie kark złamie, mi nic do tego.

    Czyli swoim zachowaniem zmusza Cię do przyśpieszenia, i do tego się
    odnosiłem. Tak robi większość kierowców, bo nie chce być tzw.
    zawalidrogami. Jak to zdjagnozował LEPEK, nie chce się czuć "źle". Często
    to jest podświadome, zwłaszcza jak pojazd z tyłu zbliża się wyjątkowo
    szybko, a dochodzi do tego dynamiczna (by nie nazwać tego "agresywna")
    zmiana pasa ruchu.

    > Nie mam zamiaru bawić się w szeryfa w imię jakiś idiotycznych
    > ograniczeń prędkości.
    > Nie mam pojęcia, z jakiego powodu on sie śpieszy.

    Pewnie nie lubi jeździć samochodem i marzy by jak najszybciej z niego
    wysiąść. :P

    > Czy goni go popęd seksualny czy naprawdę ważna życiowa potrzeba.
    > Ale jak jedzie szybciej ode mnie, to na pewno jakiś powód ma.
    > Mi nie ubędzie, jak go przepuszczę.

    Mimo tego prędkość w wyniku jego akcji, zwiększasz.
    Wyjaśnienie tego zachowania nie ma większego znaczenia.

    --
    Pozdor Myjk