  • Data: 2013-01-18 00:52:59
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapytaj się go. Resztę też, będziesz miał lepszą statystykę.

    Zdaje sie, ze to ty byles jego adwokatem.

    > On jest od tego?

    A co to zabronione jest ? Myslisz, ze gdyby to byla policja to by dostal mandat ?:)

    >Tam wszystkie auta jadą tak samo, a nie tylko to jedno.
    > Jeszcze rozumiem się doń przyjebać, gdy wszyscy jadą poprawnie a on
    > lawiruje między nimi z prędkością 100/h...

    Film pokazuje jak zachowuje sie wladza, ktora ustanawia prawo.
    Na lawirowanie to tam jest za malo miejsca, tak to tylko Komorowski na wislostradzie
    140.

    > Nic mi się nie pomyliło. Polityków wybiera społeczeństwo, spośród siebie.
    > Nie na odwrót. Ergo, politycy są idealnym odbiciem społeczeństwa. W tym
    > wypadku najwyraźniej takich jak ty, co zawsze wiedzą lepiej.

    Moim odbiciem ? Jak na razie to ty ich tlumaczysz i to w dosc idiotyczny sposob.

    > Borze. Chcesz powiedzieć, że gdyby tych paru ministrów (czy nawet
    > wszystkich osłów) zaczęło jeździć całkiem poprawnie, to by automatycznie
    > społeczeństwo też zaczęło wolniej jeździć? Nie rozśmieszaj mnie. Naprawić
    > musi się, jak widać, większość -- a nie promil.

    Tak jest. Dlatego radarami w nich, zwlaszcza z cichociemnych samochodow itd.
    Wladza naprawia, tylko nie siebie.

    sz.