eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMotocykliści (i nie tylko) atakują › Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Motocykliści (i nie tylko) atakują
    Date: Thu, 19 May 2011 10:11:40 +0200
    Organization: futrzakowo
    Lines: 62
    Message-ID: <ir2j86$eiq$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    References: <k...@c...fuw.edu.pl> <iqhcnm$5u3$1@inews.gazeta.pl>
    <iqhduj$5gl$1@mx1.internetia.pl> <o...@b...softax.pl>
    <iqtdtg$m49$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ir0rd7$7ll$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-70-131.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1305792602 8108 213.238.70.131 (19 May 2011 08:10:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 May 2011 08:10:02 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369311
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-19 09:39, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > On 2011-05-18, Artur Maśląg<f...@p...com> wrote:
    >
    >>> Licząc po sztukach przepisów - masz rację.Licząc pod względem częstości
    >>> spotykania oraz częstości karania - moim zdaniem nie. Wydaje mi się
    >>> (może i niesłusznie) że zdecydowana większość żali/zastrzeżeń dotyczy
    >>> ograniczeń prędkości. A te (niestety, bardzo niestety) bardzo często są
    >>> postawione od czapy.
    >>
    >> Nie sądzisz, że takie tłumaczenie jest fałszywe?
    >
    > Nie.

    Wiedziałem.

    >> Tak naprawdę
    >> ograniczeń prędkości postawionych od czapy jest nie tak dużo, za
    >> to w kółko to się nie podoba wielu osobom. W Polsce niemalże
    >> z natury ludzie nie przestrzegą wielu przepisów, ponieważ jest
    >> to bezkarne. Drogi mamy jakie mamy i tak naprawdę nie bardzo
    >> jest gdzie podwyższać prędkość - tam gdzie można jest ona
    >> podwyższana. Gdyby kierowcy przestrzegali przepisów to być
    >> może gdzieniegdzie by prędkość została podwyższona. Najwyższa
    >> przepustowość to tak gdzieś w granicach 30-40km/h, więc nie
    >> mam sensu podwyższać w miastach. Wiele tras krajowych przebiega
    >> przez miejscowości - skoro są przejścia dla pieszych, ruch
    >> lokalny itd. to niby skąd bez pogorszenia bezpieczeństwa można
    >> prędkość podwyższyć?
    >
    > W wielu miejscach.

    Aha - w jak wielu?

    > Od zbyt wcześnie postawionych ograniczeń (bo po kiego
    > czorta "teren zabudowany" w lesie, 500 metrów przed pierwszym
    > zabudowaniem i wyjazdem na drogę?)

    Często takie spotykasz?

    > do likwidacji ograniczeń pt. idiota
    > lecący 150/90 spowodował wypadek to postawimy ograniczenie do 70.

    Tych pewnie też sporo, sypniesz przykładami z rękawa?

    > Od pięćdziesiątki na Wisłostradzie

    Nie wszędzie jest 50 - w wielu miejscach prędkość jest podniesiona.

    > do ograniczeń postawionych przy
    > wyjeździe z posesji gdzie wystarczy postawić lustro.

    Dużo lustro pomoże, jak ktoś będzie ciął 100-ką.

    > Jak się codziennie
    > mija ograniczenia postawione od czapy to się potem olewa te ustawione
    > rozsądnie.

    Znam to usprawiedliwienie i mechanizm jest inny - wiele osób z góry
    zakłada głupotę władzy oraz własną bezkarność i tak podchodzi do
    w zasadzie do wszystkich ograniczeń.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: